06 Ekim 2010

Gönüllerin Feryadı "Ney"

Ney sazı ile maceram devam ediyor. Saz üzerindeki çalışmalarım yaklaşık 3 seneyi buldu. İnsan sevdiği şeyler üzerine emek harcıyor gerçekten. Ney benim için rastgele bir uğraş olmadı, devamı geldi, Ney ile ilgili ney yapım ustalarının ve hocalarımın yardımları ile farklı bilgiler edindim. Sanki benden bir parça haline geldi diyebilirim. Sıkıldığımda, neşelendiğimde, bunaldığımda yada hüzünlendiğimde destekçim olan yegane unsurlardan birisi oldu. Abartmıyorum eğer evde olursam:) elimden bırakamıyorum diyebilirim.
Geçenlerde iş arkadaşlarımdan Asım'ın teklifi üzerine kurumumuzun dergisinde neyzen arkadaşım Elif ile birlikte bir yazı hazırladık. Çeşitli kaynaklardan bilgileri derleyerek ve kendi tecrübelerimizi de katarak bu yazıyı oluşturduk. Aşağıda bağlantısı mevcut. Yazı derginin son sayfalarında yer almaktadır:

1 yorum:

adept5834 dedi ki...

nevi bende çok seviyorum ruha bir huzur veriyor dinlemek çok hoş geliyor insana

www.kolayparakazanmakistiyorum.com