05 Mart 2006

Netbeans 5.5 ve JEE 5 SDK çıktı!!!

Evet arkadaşlar, Sun'ın yeni enterprise kiti JEE 5 çıktı.Dikkat ettiğiniz üzere artık J2EE yok, "two" ibaresi kaldırıldı.JEE 5 içinde Sun Application Server,version 9'u barındırıyor ve son teknolojileri destekliyor,JSF 1.2,JAX-WS 2.0,JAXB 2.0...Bunun yanında NetBeans 5.5'de çıktı ve tabiki JEE 5'i destekliyor.Ayrıca NetBeans 5.5 Java 6 beta kodlarını da çalıştırabiliyor.Yalnız bu ikilinin hala beta versiyonları mevcutmuş.Çünkü spesifikasyonlarda ufak değişikliklerin olması muhtemel.Bu nedenle tam sürümleri 2006'nin ikinci çeyreğinde çıkacakmış.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Artık yazılarınız magazin haberleri gibi olmaya başladı. Lütfen blogunuzun formatını tekrar gözden geçiriniz...

Serkan Yıldırım dedi ki...

Gerçekten öyle olduğunu düşünüyorsunuz çok sevindim açıkçası,ama niyetim paylaşmak olduğundan tasarım açısından şu anda bir girişimde bulunamıyorum.Ben genelde yazılım üzerine uğraştığım için tasarıma vakit ayıramıyorum.Ama ilerde inşallah bir kaç arkadaşın yardımıyla bu işede el atabililiriz...