08 Eylül 2008

İpek Yolu

Selamlar,
"İpek Yolu" parçasını duymayanınız yoktur. Eğer duymadıysanız buyrun. Bu parça aslında Kitaro grubuna ait bir parçadır. Detaylı bilgi için buyrun. İşin garip yanı ben bu parçayı Kitaro'dan dinlemedim, Kervansaray grubunun 1. albümünde yer alıyordu ve NEY ile icra edilmişti, çok hoşuma gitmişti ilk dinlediğimde. Ben burada bu parçanın hocam Serpil CEYLAN tarafından tashih edilen notasını koymak istiyorum. İnternetteki arayışlarıma rağmen pek net bir sonuca ulaşamadım bu konuda. Umarım benim gibi bu parçanın notalarını arayanlara yardımcı olur:

5 yorum:

Adsız dedi ki...

Serkanım kod,JAVA dünya işlerini bırakıp musiki icra etmeye başlamışsın. Neyse tebrik ederim. Ben kimim? isimsiz kayraman.

Unknown dedi ki...

Kesinlikle. Baktim ve sadece burda gordum notayi. Allah razi olsun.

Serkan Yıldırım dedi ki...

Yardımcı olabildiysem ne mutlu bana...

enformator dedi ki...

kervansarayın notaları da var mı yav?

Ramazan dedi ki...

Çok teşekkür ederim. Ben de sadece burada buldum. Emeğinize sağlık